måndag 6 juli 2015

Hej igen

instagram @annaelisabeteliasson

Hej och hå. Nu var det ungefär en månad sen jag skrev något här. Sommarlovet har pågått i tre veckor  nu och än så länge har det varit riktigt fint! Uppdaterar ju instagram betydligt mer än bloggen så om man vill ha lite mer exklusiv information och dokumentation från mitt fabulösa liv kan man få följa mig där också! Nej men skämt åsido, jag har haft ganska fullt upp med allt som är livet de senaste veckorna. Mitt liv, min hjärna, tillvaron, om vi skulle ta och visualisera det skulle vi få ett sjukt stökigt rum. Ett sånt som är med på "extrema samlare" ni vet. Med råttor längs väggarna och skit. Och det är inte så att mitt liv bara är katastrof, tvärtom nästan, eller det fina väger så mycket tyngre än det motsatta ju. Det är bara väldigt rörigt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar